Bennureyla Haftalık hamileyim. Bebiş içeriden dışarıya herhangi bir uzvunu bana doğru (karnıma) ittirmiş şekilde kalıyor. Karnımda bir çıkıntı oluşuyor onun baskısından ve acıyor tabi. Geçen haftalarda da yaptığı oluyordu ama nadir ve kısa süreli oluyordu. Şu birkaç gündür hep aynı. Canım yanıyor birazcık. Elimle hafifçe o bölgeyi itiyorum öyle yapınca çeker gibi oluyor ama yine keyfini bozmuyor hemen ben bırakınca geri koyuyor artık bacağımı elimi neresiyse… Bu durum normal mi?
Deletedmom_85 Bennureyla Evet normal tedirgin olunacak bir sey yok. benim bebeğim de hep ittiriyor ayağıyla derimin altından geçişlerini falan görebiliyorum zaten bazen ayağı, bazen dizi oluyor baş geliş çünkü duruşundan neresi olduğunu anlayabiliyorum
Zeehraaaa 26 haftalıgim bende de oluyor bide aşağılarda Hareket ederse canım çok yanıyor sürekli tuvalet varmış hissi oluyor