Anonimkoo Kızlar bu hastaneye giden var mı doğum paketleri ve muayene ücretleri ne kadar bilgisi olanlar yazabilir mi bir de hangi doktora gidiyorsunuz önerilere açığım 🥰
Hulyakuzey Anonimkoo Ben de oraya gidiyorum Ahmet Uysal Bandırma’da bir numara. Sezeryan da 19bin dediler ama değişiyomuş tabi fiyat duruma göre
Mrvizmrli Anonimkoo ben hayal beye gidiyorum gayet memnunum iyi bir doktor doğum ücretleri normal 19 civari sezeryan 23 tü en son öğrendiğim bu sekilde doğum paketi yok sanirim muayene ücreti ben en son gittiğimde kan ve idrar tahlili yaptirdim muayeneyle beraber bin tl ödemiştim