Aysegulmsl
Hamileliğin başından bugüne şiddetli geniz akıntısı yaşıyorum ,bugün 17 haftalık olduk,başka bu durumu yaşayan varmı acaba sizler ne yaptınız bir çözümü varmı
Deletedmom421
Benim 12 haftadan geniz akintisi basladi 16 haftaya kadar surdu ilac kullanmadigim icin ve bende cok fazla bas agrisi yapti 4 hafta boyunca dr gittigimde sadece 1 bardak suya 1 cay kasigi tuz ve karbonat koyup burnunu temizle dedi ben birde deniz suyualdim eczaneden duzeldi bas agrimda kalmadi 🙄
Aysegulmsl
3 kez kbb ye gittim,fakat bende deniz suyu işe yaramadı malesef:(
Serraaa
25 haftadan ıtıbaren dahada artıyor malesef yapacak bırsey yok