enfla malesef Hollanda’da 12 haftadan önceki gebeliği pek önemsemiyorlar burda bir arkadaş demişti kız acile gitmiş ağrıyla geleni almışlar içeri buna bakmamışlar bu da neden bana bakmıyorsunuz demiş doktorda sen 8 haftalık hamilesin onlar 30 haftalık senden öncelikli onlar demişler
Mesela benim çok az kanamam vardı doktoru aradım bana 3 gün kesilmezse gel dedi bende ilk hamileliğim bilmediğimden bekledim 3. Gün çok şiddetli ağrı girdi doktoru aradık akşam evden gelmek istemedi sabah gelin dedi ben nasıl bağırıyorum ağrıdan koltuğu tırmaladım o derece ağrıyordu yalvardık yakardık yok kadın anca yarını bekleyin diyor benim tansiyonum var ve yükseldi tabi benim elim ayağım titremeye başladı eşim kadına yalvarıyor yok eşimde en sonunda kapat telefonu polisi arıyorum karıma bişey olursa sorumlusu sizsixnix dedi kadın hemen sakin olun beyfendi tamam gelin dedi öylelikle gittik sert olmazsan kıllarını oynatmıyorlar sonra gittim düşük başlamış dediler evde kendin düşür daha iyi rahim için dediler bende evde düşük yaptım yani anlayacağın burda insan muamelesi yapmıyorlar öyle Protestan vereyim falan yok