Bende sezaryenden aşırı korkan ve panik atak hastası biri olarak buraya yazmak istedim. Bende forumda okuyodum hamileyken sezaryenden korkmayın çok rahat geçiyo yazanları yok yaa nasıl rahat geçer diyodum kendimi korkutuyodum geceleri ağlıyodum. Size samimi söylüyorum hepsi boşu boşunaymis benim normal doğum olcakti suni sancı başladık ama sancı ve açılma olmayınca sezaryene döndük hatta detaylı da anlaticam inşallah burda o kadar rahat geçti ki belden iğne asla hissedilmiyo belki küçücük normal bir iğne acısı diyebiliriz sonrasında en ufak bi ağrı sızı yok zaten başınızda sürekli birileri oluyo bence sohbet etmeye çalışın kafanızı dağıtmaya çalışın ve sürekli sizi takip ediyolar en ufak bi sıkıntıda zaten müdahale ederler benim asla genel anestezi olmadan yapamam diyodum hiç gerek kalmadı bebek çıktıktan sonra bile rahatlıkla bekledim çok şükür bol bol dua edin lütfen rahatlamaya çalışın 🥰 hepinize hayırlı doğumlar Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin ♥️