Utugcu şuan hastaneden çıktım 2 gün önce sezeryan Doğum yapmış biri olarak yazıyorum ben de bu konuda çok kararsız kalmıştım 2 pijama takımı 1 gecelik koydum Doğumdan sonra gecelik gerekli olur diye ama giydirirken pijama üstü varsa daha rahat olur onu giydirelim gecelik uzun katlanır rahatsız eder dediler alt kısıma pijama giyilmiyor sonda takılı oluyor benim sezeryan olduğu için 2 pijama takımını da kullandım gecelik kullanmadım depent almıştım ama onu da almasam olurmuş sezeryan Doğumda içini dr temizliyor o yüzden de çok kanama olmuyor ben de öyle oldu