Hilal9797 benim bebeğimin bacak boyu 1 hafta geriden geliyor dedi devletteki doktorum, sonra bende özele gittim orda baktılar gayet normal dediler yani ben söylemedim doktorun söylemesini bekledim o herşey normal deyince ben sordum. Sonra devlete gittim ordaki doktora söyledim o bana dedi ki 1 hafta hiç sorun değil 3 hafta olunca hastalık sayıyoruz dedi. Bu akşam randevum var tekrar sorucam insallah bi sorun yoktur. Sende korkma kaşar muz ye düzelir bence ben öyle yapıyorum 💖