Merhaba kızlar ,36+5iz Şuan .30dan beri erken doğum riski var diye yattım.Ama artık yürüyüşlere falan devam etmek istiyorum.Doktor 38haftadan önce doğan erkek çocuklarının çoğu küveze giriyor dedi.1hafta daha yat dedi ama ben artık çok sıkıldım ve tahammülüm kalmadı.37de doğurup ta küveze alınan erkek bebek varmı ?Çok kasılmam oluyor kalkıp yürüyüş falan yaparsam doğuracak mışım gibi hissediyorum.Sonra dan vicdan azabı çekmek istemiyorum 🥺