busraltin Kızlar ben evlendiğimden beri bi enfeksiyon durumu var ama şuan enfeksiyon var mı bilmiyorm doktora gitmiştim bi ay dan fazla oldu o zmn yoktu ama aşırı akıntı oluyorum baya ıslaklık oluyor kaşıntı da oluyor kaşıntıya ne iyi gelir
Gaye1402_ busraltin sizde de mantar çıkacak büyük ihtimal 🥲 bendede çıktı aynı belirtiler doktorum antibiyotik tedavisiyle geçmez mantar sirkeli suyla günlük yıka dedi 🥺
Hamisbayan busraltin benimde gebelikten önce idrar yolu enfeksiyonum vardı hamile kaldım sonrasında 16-17. Haftalarda kaşıntım başladı doktor sadece trivazol krem verdi sonrasında ilerledi mantar enfeksiyonu çıktı önce kaşıntıyla ve hafif akıntıyla başlıyor sonrasında mantara dönüşüyor süt kesiği gibi akıntı geliyor
MelteM2cck mombarbie_ benim kaşıntı yok. Ama akinti çok, arada da sanki ayıptır söylemesi işiyor gibiyim az az ama. 34 haftalık hamileyim. Yalancı doğum sancılarım var aşırı ama düzensiz.
mombarbie_ MelteM2cck doktorunuza bilgi verin Bi nst baksın ciğer geliştirici vs vurulur erken doğum riski varsa