Sjjdjdjdj Gecen ay saglıksız gebelik gecirdim acıkcası bu ay beklemiyorum adetime 4 gün var ama bulamtım asırı derece uyku halsizlik vb cok fazla belirtim var test yaptım ben mi yanlış görüyorum ama sanki cok silik bi cizgi var gibi
Gulsahgunhan Sjjdjdjdj sanki yok gibi bilemedim cok net görünmüyor o silik cizgi belki testin bulundugu yeride belirtyor olabilir oluyor öyle biraz daha bekle bakalım regl tarihin bi geçsin bnce hayırlısı olsun inşallh
sacmalamakizim Sjjdjdjdj Testi çok mu beklettiniz acaba valla bilemedim varla yok arası gibi bir şey.
Sjjdjdjdj beyazkalp bende sanki gördüm ama sizce adetime 4 gün var simdi vermeliyim yoksa beklesem mi
Sjjdjdjdj beyazkalp bende sanki gördüm ama sizce adetime 4 gün var simdi vermeliyim yoksa beklesem mi Donthappymom evet tamamen düştü 27 gün oldu düşeli
Sjjdjdjdj Dilaraaaan dün test yaptım aynen böyledi hatta biraz daha renk belirgindi bugun cekip attım ama test yeri de olabilir