Merhaba 19 haftalık gebeyim. Tansiyonum 16 çıkmıştı sonra ara sıra ölçtüğümde 13 çıkıyor. Doktorum dahiliyeye sevk etti. Dahiliye de nefroloji bölümüne. Daha önce nefroloji bölümüne giden anneler yazabilir mi? Bebeğim için çok endişeliyim. Ne yapmam gerekiyor nelere dikkat etmeliyim benimle paylaşırsanız çok sevinirim.