EcemErgen progestani bende kullanıyorum bi tehlikesi yok aksine düşük önlemek için kullandırıyorlar ama her doktor farklı yorum yapar bence kendi doktoruna da git muayene ettir onunda bilgisinde olsun.ama progestan verdiyse diğer doktor da kullanmayı ihmal etme zararından çok faydası dokunur sana ben keseyi gördüğümden beri progestan kullanıyorum şuan 8+2 yiz salı günü kontrolüm var bakalım bırak demeden birakmam gibi gözüküyor ilki düşük olduğu için doktor ne derse onu uyguluyorum bende