esolinaaaaa Arkadaşlar yeni gebelik testi yaptım silik çıktı bugün yine yapacağım ama dünden beri kasıklarımda hafif bir ağrı var yani adet sancısı gibi bir ağrı normal mi bu durum ?
Latifeolgn esolinaaaaa Bana göre normal benimde çok olmuştu ikinci hamileliğim şimdi 9 haftalık hamileyim hafifledi arada bir ağrıyor