Silaybooo123 düşük riskiniz veya rahim anomaliniz var ise genelde hemen başlatıyorlar progestanı. Benim çift rahmim var dolayısıyla bebeğin yeri dar o yüzden gebeliğimin başından beri kullanıyorum, doktor bu ilacın bana ve bebeğe hiçbir zararı olmadığını rahmi yumuşatıp rahatlattığını ağrı sızı yapmaması için önlem amaçlı kullanmamı söyledi. İlk başta 2 kullanıyordum artık günde 1. Muhtemelen geri aktığı için kesin olsun diye 2 kez kullan demiştir. Sizde gönül rahatlığı ile kullanın hiçbir sorun yok.
Ben 20. Haftadayım çok şükür 32 ye kadar devam edeceğiz.