Hilaldabaan Kızlar depend emici kilot’dan hangi beden sizce sipariş etmeliyim neye göre ? Bebek deterjan ve yumşatıcı olarak uni baby öneriyor musunuz yoksa ekstra daha iyi bulduğunuz öneriniz var mı ?
tatlibebegim_ Hilaldabaan ben L beden alıcam depent, çamaşır deterjanıda uni baby aldım ama kokusu yok ben kokusu var sandım bebeksi falan😂
denizalismom Hilaldabaan boyun 155 kilom şuan 74 Doğuma kadar 80 olurum, burada ki tavsiyelerle xl almaya karar verdim. Deterjan olarak Üni baby yenidoğan aldım ekstra yumuşatıcıya gerek yok bence. Ciltleri çok hassas olduğu için pek önerilmiyor.
Adenala Hilaldabaan Depend doğum kilonuzdan bir beden büyük alın daha rahat oluyor Ben siveno aldım deterjan
Hilaldabaan tatlibebegim_ yaaa şuan beş kilo aldım ama doğumdan sonra ne halde olurum hiç bir fikrimde yok valla bende kaç beden alsam diye düşünüyorum yaaa ciddi misin hiç mi güzel bir kokusu yok azda olsa dahi 🥹
Hilaldabaan Adenala siveno nasıl kullandınız mı memnun musunuz birde o sırf detarjan değil mi yumuşatıcısı yok
Adenala Hilaldabaan Yumuşatıcı önerilmiyor zaten ben deterjan aldım sadece daha yıkamadım ama gayet güzel kokusu vs
bademli_puding Hilaldabaan dependi kilona göre tercih edebilirsin ben 98 kilo ile doğurdum bi paket xl bi paket l almıştım ikiside oldu zaten lastikli sıkmıyor
Haticecebrail21 Hilaldabaan.Ben l.xl almıştım çok rahat giyebiliyordum.Yalniz doktor kontrolüne gittiğimde de takmıştım doktorum bana deepend kullanma sezeryan olduğun için lastikleri ameliyat yerini hep terletir yaranı iyilestirmez demişti.Deepentleri genellikle normal doğum yapmış kişilere öneriyoruz demisti
Haticecebrail21 Hilaldabaan hakkında hayırlısı olsun inşallah bende normal istiyordum bebeğim inmediginden birde hemoroidim olduğundan sezeryana gectik
mrv1903 L beden alacağım bende şuan l beden oldum artık. Doğumdan sonra da rahat olsın diye l beden iyi olur diye düşündüm. Bu arada bebek için uni baby nin çokta temiz içerikli olmadığını görmüştüm. Siveno aldım. Yumuşatıcı bizim bile kullanmamız uygun değil bebeğe hiç önerilen bişey değil 😃