beybim0
1 yıldır bagi neo kullanıyorum
Tekrar alacak olsam almazdım ben kabin boy ve kolay taşıma için arkadaş önerisi ile tercih ettim
Benim için kötü yanları: tekerlekleri çok büyük olmadığından dış mekanda zor yani yazlık yer arnavut kaldırım vs daha düz yer avm uygun
Tam dik modda olmuyor hafif yataylığı var bebek büyüdükçe o yatay modu istemiyor