sdnroztv Merhaba sevgili anne adayları 16+5 günlük hamileyim ve 3 4 gündür idrar konusunda sıkıntı yaşıyorum kendimi sıkışık hissettiğim halde lavaboya gittiğimde bir iki damla idrar tek geliyo ve 5 dakika sonra yine aynı şey oluyo normal mi ne yapacağımı bilemedim başına böyle bişey gelen var mı😑
Tubakrts Sistit olmuşsun canım idrar tahlili yaptır enfeksyon ilerlediğinde kanlı idrara dönüyo inan çok ağrılı bi dönem. Çok ilerlemeden önlemini alırsan sıkıntı olmaz