Cgunes Korunmama rağmen sezeryandan 6 ay sonra hamile olduğumu öğrendim deneyimi olan var mı.tehlikeli diyen var hem anne hem bebek icin. sıkıntı olmaz diyen de var
Umayeslemannesi Ben 5 ay sonra hamile kaldım herhangi bir riski olmadı sadece hareketlerini hissetmeye başladıkça bazen sezeryan dikişim sızlıyor o da 2 dk sürüyo