Elanurduvar Merhabalar öncelikle 🥰 biz nerdeyse 8. Aya girmek üzereyiz ama hala isim konusunda bir türlü karar veremedik Eşimle birlikte iki isim arasında kaldık sizce hangisi kulağa daha hoş geliyor 🥰🥰 Asel İkra 🥰 Asel Hira 🥰
Narin9 Elanurduvar asel ikra daha uyumlu geldi ama sizin gönlünüzden geçen içinize sinen hangisi ise onu koyun ☺️