tugce4161 benimde 28 haftada döndü canım ağırlaşıyorlar ve yer çekiminin etkisiyle dönüyorlar 33 haftalık olduk hala baş aşağı pozisyonda doktor daha da dönmez zaten dedi benim de bir riskim yok o yizden doktorum hiç uyarıda bulunmadı bunlar iyi birşey sıkma canını bebeği de stres yapma ☺️