Nurbasar Kızlar selam, son regl tarihim 1 Ocak. Bu ay korunmasız birlikte oldum. Reglime 4 gün var test yaparsam sonuç alabilir miyim? Çok sabırsızım :)
Zelihapinar Nurbasar kan testi ile öğrenirsiniz ama idrarla öğrenmeme durumunuz var ben 6 gün vardı idrarda çıkmadı 2gün kala çıkmıştı yada bekleyin biraz belki geç döllenmede olmuş olabilir
Nesli46 Nurbasar ben 5 gün varken yapmıştım ilk testi yaptığımda 2.cizgi hayal meyal görülüyordu ben görüyordum sonra Bi tane daha test aldım ondanda çıktı dedim 1 tane daha alıyım onda çıkmadı ertesi gün gene aldım 4 tane test yaptım toplamda 1 tanesinde çıkmadı diğerleri çok çok silik sonuç pozitif ama 22+2 yiz😇❤️
Nunu20 Nurbasar testi adetime 3 gün kala yapmistim çok silik çıkmıstı 😁sonra kan verdim ordada çıktı sonra işte 1 ay bekledim sabırla erken gitsem kese yok bilmem bebek yok bilmem kalbi yok sozlerini duyacaktım üzülecektim korkacaktim doktorda git iki hafta sonra yine gel diyecekti 1 ay bekledim ve doktora gittim keseyi gördum bebeyi gördum kalbini duydum sübhanAllah simdi 23+1.haftalik her şey yolunda gidiyo 🤲💙
tgbmerve Nurbasar kan verin derim ya kesin oluyor bende erkenngebelik negatifti , Perşembe verdim kan hatta 2.60 çıktı Dr var çok yeni dedi testte çıkmadı Perşembe gününden cumartesi ye 3 gün sonra adet günümde erken gebelik pozitif gördüm
Esrasl_35 Nurbasar 4 gün kala erken gebelik testi yapmıştım 3 gün kala da normal kaset test. ikisinde de çift çizgi gördüm çok baskın olmasa da belliydi ikinci çizgi
elif_93 Esrasl_35 merhaba dört ay önce düşük yaşadım bu ay denedik adetime altı gün var erken gebelik yaptım negatif çıktı değişmesi mümkün mü sizce?
_momandad Nurbasar Benim adetime bir hafta kala yaptım test ve çift çizgi gördüm.Hatta inanmayıp gidip tekrar test almıştım 😂Daha sonra kanımda da çıkmıştı Beta HCG değerim dokuz binlerdeydi.Umarım seninde öyle olur canım 🥰❤️
elif_93 Düşükten sonra regl düzensizliği yaşadım ama geöen ay 50 gün olamadım tarlusal kullandım belki o yüzden bu ay günüm belli değildir biraz daha beklicem🙏🏻