Bende dün yaptırdım. 21 haftalık. İlk doz ama kolum ağrıyor şuan kütük gibi. Ve bebek hareketi cidden azaldı. Bu benim ikinci gebeliğim. Aşıdan önce gün içinde kıpırdamaları daha sık oluyordu. 2 gün sonra kontrolüm var. Bir daha yaptırmayı düşünmüyorum.