Ben ilk doğumumu 10 yıl önce yaptım. Maalesef oğlum ters olduğu için sezeryan doğum yapmıştım o zamanlar doktorum sibel hanım avicenna ataşehir hastanesinde çalışıyordu bende orada doğum yaptım. Şimdi Medicana ataşehirde çalışıyor yani burdaki sistem nasıl henüz bende bilmiyorum. Ama özel hastane sonuçta birazda pahalı bir hastane yani hizmet iyi olacaktır diye düşünüyorum.