Nureymn Esrali97 devlet hastanesinde öğretim üyesine yaptırdım ultroson görüntüsü verdi ama e nabıza yüklerim dediği halde hala yüklemedi .
Ahsksdk Esrali97 ultrason fotoğrafı verdiler bana uygun pozisyonda olduğu için bebeğim bide ekranın fotoğrafını çekmeye izin verdi doktorum
GulBahaarr mombarbie_ ben devlet de yaptırdım ama e nabız da göremiyorum sonuçları nerede görebilirim acaba