Suhedaaaaaa Kızlar internete yok sağa yatmayın yaz üstü yatmayın en doğrusu sola yatmak vs yazıyo ama sol tarafım felç oldu resmen, siz nasıl yattınız yani doğrusu nedir
Pamuk Suhedaaaaaa Kaç haftaliksiniz? Haftadan sonra yatma pozisyonuna dikkat ediliyor biraz.Ben 32 deyim hala istediğim gibi yatıyorum doktor nasıl rahat ediyorsan oyle yat diyor.
Nuraslanklc Suhedaaaaaa kız olsun diye yattım sola sadece bı kez oda öncesinde de çok bilmiyordum açıkçası ama gebelik için en iyi pozisyon ayakları havaya kaldırıp yatmak diye biliyorum ilişki sonrası 🤭
Nuraslanklc Suhedaaaaaa karnın büyüyene kadar istediğin gibi yat sonrasında kendin rahatsız olmaya başlarsın zamanı gelince tek rahat tarafın sol taraf oluyor zaten😬
Dlnky Suhedaaaaaa 14 haftalığım benim doktorumda bana sola yatmaya başla dedi bende aynı şekilde çok rahatsızım ama korkudan mecbur yatıyorum