Ben geçen gün gittim güzeldi güldürdü komik sahneler baya güldürdü yani basindan sona kahkaha tufanı değildi, eltilerin savaşına daha çok gülmüştüm ama bu da güzeldi ben beğendim. Komedi unsuru olsun diye abartı olan yerleri olsa da Gercekciydi de bence çoğu lohusa için.