Kızkar merhabala 29 aralıkta kürtaj oldum 22 ocak yani dün başka bir sebebten gittgim sağlık ocagım kan testi istedi betan düşmüş mü baklım dedi korunmasız ilikimiz devam ediyor doktorumuz yasaklamadı kanama bittmi devam edin demişti betam 11.94 cıktı sağlık ocagı tekrar hamile olabilirsin yada betan düşmemişte olabilir dedi başına böyle bişey gelen varmı acaba