Azra8Engin bildigim kadariyla yoktu varsa yeni açmış olabilirler yenidoğan yogun bakim ünitesini. Sizin icin de iyi olmuştur takipli oldugunuz hastanede yenidogan yogun bakim unitesi acilmasi ama isterseniz ekibi de bir araştırın. Mesela karataş hastanesinin yenidoğan yoğun bakımından hicbir velim memnun değildi, ama tınaztepe hastanesinin yenidogan yoğun bakimindan herkes cok memnundu. Doktorlarını araştırın, olası bir durumda ten temasi saglayabilecekler mi onu araştırın, gerekli gereksiz cocuga mudahale ediyorlar mi onu arastirin. Bazi yenidogan yogunbakim unitelerinin instagram hesabi var mesela ve takipçi uğruna bebeklere cok fazla dokunuyorlar gereksiz sekilde. O tarz yerlerden uzak durulmali diye düşünüyorum.