Yarın sabah sezeryan doğuracağım Allah izin verirse 🙏🏻 Çok aşırı duygu karmaşası yaşıyorum. Sık sık oğlum ile konuşup, karnımı okşuyorum bu anlarımı çok özleyeceğim. Doğurmak istiyorumda, istemiyorumda.. Yalnız benimle olan bir bağı artık herkesle paylaşmış olacağım. Bu durum beni biraz korkutuyor olsada güzel bir hayatı olması için elimden geleni yaptığımızı ve yapacağımızı düşünmek içimi bir nebze rahatlatıyor. İnşallah sağlıklı sıhhatli kucağıma almak nasip olur🙏🏻 Bol dua ediyorum Rabbim kabul etsin 💙