Elo35 yani 10. Haftada bebek ve kalp atışı görenler var. Beklemeniz gerekiyor başka yapacak bir şeyiniz yok
Sağlıklı gebelikte eğer zaten duyarsınız, görürsünüz. Sağlıksız gebelikse dünyaları yeseniz boş tutunmasını sağlayamazsınız. Şimdiden gelişmiyor diye strese sokmayın kendini henüz oluşum aşamasında gelişmemesi normal oluşmadığından her kadının gebelik süreci farklıdır belki geç döllenmeniz vardır bebek o yüzden oluşmamıştır. İçiniz rahat etmiyorsa farklı bir doktora daha görünün