Zeynt Nasıl bir seçim yaptınız çok fazla çeşit var inanılmaz kafam karışıyor , anne yanı beşiği mi yoksa dönüşümlü olabilen 6-7 yaşına kullanılabilecek beşik+yatak mı
mombarbie_ Zeynt Anne yanı aldım Bi hevesle 3 aylık hamileyken ama şuan çok pişmanım sadece 6 ay falan kullanabilecek Kiracıyım ve yazın taşınma durumum var bu yüzden oda yapamadım ama oda yapabilecek olsam montesori tarzı bir oda yapıp park yatak alırdım mecbur park yatak alıcaz doğumdan sonra
mrsmom_ Zeynt ben anne yani tercih ettim ahşap olanlardan diğer parcalananlar cok cabuk bozuluyor gibi geliyor bana eklemesi cok olduğu için buyuyen besik dediginiz de cok hantal geldi zamani gelince duruma gire o tur yatak alinir diye düşündüm
umutsmom20 Zeynt Anne yani park yatak alacağım, kiraciyim ve biraz büyüyene kadar oda yapma fikrim yok sanırım biraz büyüyünce 2-3 yaş gibi Montessori tarzı bı yatak olur diye düşünüyorum
Zeynt Ben de kiracıyım ve oda yapmayı biraz gereksiz görüyorum ama çocuk konforlu da yatsın istiyorum park yatakla bir süre idare edip büyüdüğünde mi bir yatak almak mantıklı inanılmaz kararsızım :(
mombarbie_ Zeynt anne yanı beşikler kısa kullanım için o yüzden tavsiye etmiyorum yine de almak isterseniz uygun fiyatlı bir şey alıp biraz büyüyünce park yatağa geçiş yapabilirsiniz
Asure123 Zeynt ben de kiracıyım ama oda yaptım. Taşınırsam da aynı eşyaları gene kullanırım ne olacak ki😅 bana karyola almak şimdiden mantıklı gelmiyor. Anne yanı beşik aldım. Zamanı gelince bakarız kargolara diye düşündüm ve o zamana fikrim de değişir şimdiden almaya gerek yok bence
Tgce_28 Zeynt bende Park yatak aldım ilk bebegimde şuan 3 yaşında hala rahatca yatıyor düşünüyorsanız alın bence konforlu oluyor
Barlas28 Zeynt Ben açıkcası şu mantıkta düşündüm park yatak alsam maks ¾ yasına kadar kullanacak ee zaten bu yaş aralıgında kendi odasında kalması bilinçlenmesi için odasını ayırmam gerekli. Şimdi odasına sadece giysi dolabı lşifonyer alsam tam set ile aynı paraydı . Odasını kayınvalidemler aldı orada en az 10 yasına kadar kullanacağı yatagı var. Bende albebek sayfasından anne yanı beşik aldım ayrıyeten reflü yatagıda oluyor aparatla
eda9616 Zeynt park beşik aldım daha sonra odasında yatar eşimin bekarlık bazası var onu elden geçirdim mi tamam
mrv1903 Ben direk oda yaptırdım. Otomatik sallanan ana kucağı var gün içinde zaten onda yatıyor. Reflü yatağı da almıştım şu yataşın yüksek olan modeli. Bi daha anne yanı almadım. Çünkü erken ayırmak istiyorum odasını
Kg16 Ben anne yani için ahşap karyola beşiklerden istiyorum. Sizce kullanışsız mı olur? Park yatakları görüntü olarak beğenmiyorum. Çocuğa ayrıca montessori yatakli odada yapmayı düşünüyorum
xhbgns Zeynt Gebelik dahi yokken indirimde chicco 4 hug in 1 almistim anne yani hem her odaya rahatlikla gotururum diye su anki aklim olsa alir miyim bilmiyorum 🤷🏼♀️ Yatak odasi icin park yatak aldim uzun sureli kullanabilme amacli uygun fiyatli yoyko tercih ettim odayi biraz buyuyunce beraber karar vererek yapmak istiyorum kendi alaninda cocugun da karar vermesi gerektigini dusunuyorum o zamana kadar park yatak yeterli olacaktir
Zeynepbayav Bende çok kararsızım park yatak alacağım gibi duruyor ama oda yapmak da istiyorum odası için de hem anne yani hemde 4 5 yaşına kadar kullanılan besiklerden alsam daha güzel duracak gibi. Daha önümde 5 ay var düşüneceğim biraz daha