Kızlar sat 11di. 17sinde adetim bitti. Dün ve bugun yumurtlama günüm idi takvime göre. Dün peçeteye nokta kadar kan geldi. Korktum açıkçası ilk defa başıma böyle bişey geliyo. Kasık ağrım ve şişkinliğim var. Bu kadar erken olamaz belirtiler biliyorum ama iki ay önce enfeksiyon geçirmiştim tekrarlamış olabilir mi? Başına gelen var mı?