Bussr bizde 5 haftada gittik idrar pozitifti kese yoktu 6 da tekrar gittik kese vardı bebek yoktu 8. Haftada gittik tekrar bebek vardı kalp atışı güçsüzdü derken derken şimdi 21. Haftadayız. Cok sükür biraz sabır gerekiyormuş :) bugunlerde bolca uzanın yatın bebek tutunsun hayırlı olsun inşallh :)