Ben çapada yaptırdım. Ücretsiz. Hiç gerek yok bence özele gitmeye. Zaten 45 dk bişi. Onun yerine o parayla bebeklerinize bişeyler alırsınız. Önce normal muayene alın. Onlar sizi yönlendiriyorlar zaten. Tabi bekleme süresi uzun. Sıra vs kolay gelmiyor çapada. Ama 7000₺ için değer bence