Ysn Bende dogurdum kizlar ilk gebeliğimi plasenta dekolman yüzünden kaybettim 27.haftada 2 tane dusuk yaptim ama cok şükür bu defa cok sıkı takip ile oglumu kucagima aldim 36.haftada Allah kimseye evlst acisi yasatmasin herkese saglikla nasip etsin cok sorunlu bir gebelik yasadim 12.haftada ense kalinligi var dediler 30.haftaya girdik suyu azaldi dekolman plasenta olma riskim zaten cok yuksekti ama Mevla ol derse oluyor Allah kimseye evlat acisi yasatmasin hamile olanlara saglikla kavusmayi hamile kalmak isteyenlere en kisa zamanda saglikla nasip etsin Rabbim🌸
CooperBaby Cok sevindim adınıza, bu harika haber. Allahım analı, babalı buyutsun.. saglıcakla, guzel bir gelecek nasip etsin insallah.🙏🏾