Nuraslanklc Yaptıran varmı kızlar röntgen vs çekildi mi nasıl oldu? Dr uma danıştım 4. Aydan sonra yapılabilir demişti röntgen içinde karnina koruyucu yapmaları şartıyla çekilebilir dedi yinede tecrübe eden anneler varsa yardımcı olur musunuz?
Esraaaas Nuraslanklc ben 17 haftalıkken dolgu yaptırmıştım doktorumda izin vermişti ama dolgu yapan doktor röntgen çekmeyelim demişti bariz belliydi bende ki ama zaten bir sene önce dişimi yaptığım hasteneye gitmiştim yine dolgu yapmıştım onun röntgenine baktılar kanal tedavi olduğu için dişimde daha önceden daha kolay oldu
Momtobe69 Nuraslanklc çürük oluştu benimde dişimde doktoruma sordum anestezisiz yaptırabilir miyim diye o şekilde ve film çektirmeden dolguyu yaptırdım 14 haftalıktım. Doğumdan sonra tekrar detaylı bir kontrole gidicem inşallah 🙃 eğer kendi doktorun yelekle film çektirebileceğini söylediyse bence bi sakıncası yoktur bebeğe 🌸
Nuraslanklc Esraaaas ikinci trimester daha Uygun diyorlar ama banada dış Dr u acil bir durum olursa gel demişti şimdi sıkıntı yapmaya başladı dahada kötülesmeden doğumdan önce halletmek istiyorum bugün gideceğim de röntgen falan isterse nasıl olur bilmiyorum
Esraaaas Nuraslanklc bence bir sıkıntı olmaz röntgenden kadın doğum doktorum bi sıkıntı olmaz demişti oradaki doktor yapmak istemedi sadece sen odasına girince söyle hamileyim diye artık gerisi doktora kalmış benim bide yan yana iki dolgu boştu ikisini de yaptılar hiç ağrı hissetmedim
Yeni1gebelikkk Peki sadece dolgu mu yapılıyor,kanal tedavisi de yapılabilir mi ,bende bekliyorum 3.aydan sonra doktora soracağım kanal tedavisi yapmanın bir sakıncası var mı diye
Gizemalperen Ben daha yeniyim 3 gün önce çürüyen 20lik dişimi çektirdim 14 haftadaydim dokturumun izniyle tabi röntgen icin özel yelek var onu sor mutlaka bana gerek duyulmadı duyulsaydı onu giydirip cekilcekti röntgen
Nuraslanklc Momtobe69 Dr um anestezininde içinde bir madde olmayanı varmış oda kullanılabilir diye detaylı yazıp imzaladi koruyucu dediği yelek mi yani nasıl olduğunu da bilmiyorum pek bugün tecrübe edeceğim
fitnut Gebeliğin başında bilmiyorken diş röntgeni ve bt si çektirdim. 7 haftalıkken falan da kanal tedavisi yaptırdım. Sıkıntı olmadı.
boncuuuu_ Benim gebelikte dolayı 2 tane dolgum düştü önümüzdeki salı günü yaptıracağım gebeler için uygun anestezi varmış doktorum onu temin edip tedavimi yapıcak diş tedavisi için en uygun dönem 2.trimester dönemmiş
Nuraslanklc boncuuuu_ anestezi den Dr um da bahsetti ellerinde varmı bilmiyorum inşallah vardır da bugün kurtulurum
boncuuuu_ Nuraslanklc ellerinden yoktu heryerde olmuyor çok yere baktım ben olmadığı için ileri tarihe randavu verdi
Nuraslanklc boncuuuu_ bende az önce kurşun önlük diyorlarmış onunla röntgen çekildim anestezi de vardır inşallah sorunsuz hallederim bugün