063806 Eminim kalırsınız, çok tatlı çok net bir bayan. Neyse onu söylüyor, insanın içini ferahlatmayı da ihmal etmiyor. Benim de isteğim tam olarak bu zaten. Önceki doğumumda erken doğum riskim oluşmuştu aniden, çook telaş yapmıştım ama onun sakinliği ve söyledikleri sayesinde o kadar rahatladım ki 39+5′e kadar bekleyebildik 🥰 şimdi yine beklenmedik bir gebelik yaşıyorum, daha çok yeni. Bugün gittim, kalp atışı başlamış ama duyamadık. Ufak da bir kanama alanı gözüküyor dedi ama yine de içim çok rahat. Kendimi ona çok rahat teslim edebiliyorum, bu da bizler için çok önemli bence 🤍