krcozlem58 canım hamilelikte ister istemez korku endişe yaşıyorsun ama stres daha çok zarar veriyor bebeğe ben 3 düşük yaşadım çok fazla stresle geçirdim bu hamileligimi çok şükür bir sorun yok 37+1 olduk stres yapma elinde değil ama engel olmaya çalış ben hep iyi düşünmeye çalıştım kafanı dağıtacak şeyler düşünmeye çalış sende Allah’ın izniyle birşey olmaz 🌸