Nurbusra_ Ferritin değeri düşük ama demir bağlama kapasitesi yüksek değerde olduğunda sorun oluyor mu scaba demir ilacını kullanamıyorum hangisini denediysem çok fazla kusmam oldu ferritin değeri 7 gelmiş ama demir bağlama kapasitesi değeri yüksek
annebebek123 Nurbusra_ zaten demir oranı düştükçe demir bağlama kapasitesi yükseliyor ters orantı var yani aralarında ben de aynı sorunu yaşadım ne denediysem kustum en sonunda fertamir kullandım hiç sıkıntı yaşamadım tavsiye ederim. Suya koyup içiyorsun toz şeklinde vişneli meyve suyu tadında tavsiye ederim
Pamuk Nurbusra_ Bana damardan verilecek demir benim de 4 cikti.Doktorla konusun bu son zamanlar daha önemli depolarimiz bebeğe gidiyor.
Nurbusra_ annebebek123 banada ferplex şurup vermişti doktorum ama onu bile her gün kullanamadım haftada 3 4 kere anca kullanabilirim doktoruma mesaj attım bakalım ne dicek 34 haftalık oldum bugün bi an önce değerler normale dönsün istiyorum
Nurbusra_ Pamuk sizin çok daha düşükmüş en kısa sürede yükselir inşallah doktorumdan haber bekliyorum bakalım ne dicek mersk ediyorum
Pamuk Nurbusra_ Sizinki de çok düşük benim doktor 15in alti 30. Haftalardan sonra olmamalı dedi.Ilac benim de artık midemi ağrıtıyor serum olarak teklifte bulunun.