tebessumm_02 Arkadaşlar ben Çin takvimini çok duyuyordum hamile olduğumu öğrenir öğrenmez Çin takvimine baktım kız çıktı aranızda Çin takvimine bakıp cinsiyeti doğru çıkan varmı acaba merak ediyorum 🤭
tebessumm_02 BhrRzgr_06 bu doğru çıktı yazılarını duyunca heyecanlanıyorum ben de kız hissediyorum bakalım sağlıkla gelsin inşallah 🙏🏻
BhrRzgr_06 tebessumm_02 evet bende hem erkek hissettim ikisindede hatta büyük oğluma ayrıntılı ultrason da kız dediler herşeyini pembe aldık doğumda şok 😃 şimdi her ayda bir soruyorum hepsi erkek diyor yarın ayrıntılı ultrason var bilmiyorum ne olacak 😂
busra_ab tebessumm_02 kız çıkıyordu çin takviminde ama cinsiyetimiz erkek 😁 yanlış çıktı anlayacağınız
fatos15- BhrRzgr_06 bısey sorabılır mıyım canım banada 17 haftalık doktorum kesın kız dedı ayrıntılı ultrasyında bacak arasını gormemıs miydi sonrasında nasıl cınsıyet degısıyır doktırlar anlamıyor
2prensesannesiiii _Minik_ kız ben sağdan gebe kalıyorum sol tembel pco başlangıcı var dedi dr sağ çalışıyormuş sadece bi kızım var 2. Ye gebeyim dr bunu da kız tahmin etti bakalım ne çıkacak 🙈
tebessumm_02 Lutfiye20 sizin doğum tarihinizle hamile kaldığınız ayı ve yılı giriyorsunuz hesapla diyince altta çıkıyor sonuç
snowglobe tebessumm_02 zaten iki ihtimal var ya kız ya erkek. O yüzden oran her ikisi içinde yüksek. Ya doğru ya yanlış çıkıyo doğal olarak. Kısacası kandırmaca. 😂
tebessumm_02 snowglobe insanda merak ediyor mesela ilk çocuğum erkek ikincisi kız olsun istiyorum tabiki cinsiyetten önce sağlık ama insan da merak ediyor yani 😄