Cansudmrr Kızlarrrr 11.4 haftalık hamileyim ikinci çocuğum ilki erkek rüyamda pembe kart ve mavi kartlar karışıktı gözlerimi kapatıp kart çektim pembe çıktı sizce bunun gerçeklik payı var mı
Myrtle Cansudmrr ruya yorumu bilmiyorum ama ben ilk gunden beri kiz hissediyordum herkese kiz diyordum. Ruyalarimda bilincaltindan dolayi mi nedir hep kizliydi. Kizim olcak sukur :). Saglikli olsunda cinsiyetle işim yok yanlis anlasilmasin 😀 sadece hissim oyleydi hep
Emrealtay Cansudmrr ben de oğlumda görmüştüm erkek bebek simdi ise kız çocuğu gördüm inşallah kızdır oğlum da çıktı bundada çıkar 🤣
Ayse_gul46 Cansudmrr ay ben 4 kez oğlum olacağını gördüm rüyaların tersi çıkar dedi çevrem oğlum olacak Allah’ın izniyle 🤭 bence sizin de kızdır zaten anneler hisseder derler 🌸
Buseirgit Cansudmrr iki kızım var ikisinide rüyamda gördüm 11+5 haftalık hamileyim bu sefer erkek görüyorum hep rüyalarımda bakalım nasip 😊
Beybitooo Cansudmrr bende rüyamda sürekli tatlı yiyorum en son bugün merakımdan baktım tesadüfen erkek bebek sahibi olacağına işaret yazıyor daha öncede çok gördüm ama hiç bakmak aklıma gelmemişti çok şaşırdım