Aksutilayda44 Kızlar merhaba kızım olacak inşallah hangi bezi önerirsiniz hangisini almalıyım Molfix alacağım 1 paket şuanlik yeni doğan siz neler kullandınız
skrbsrl Aksutilayda44 sleepy bio natural aldım ama daha kullanmaya fırsat olmadı. Her ihtimale karşı sadece 1 paket aldım, bence sizde öyle yapın. En iyi bez bile olsa her bebeğe yaramuyor
Happy_123 Aksutilayda44 çok hassas oluyorlar prima aldık pahalı evet ama pişik olmasından iyidir, tabi primada iyi gelecek diye birley yok ama en iyisi bu
Gizem9688 Ben de molfix in krem rengi paketi pure and soft ile baslayacağım sonrasi icin de goon cok duydum bir denerim eger pişik falan yapmazsa goona gecerim