27+6 bugun itibari ile. Bende düşünüyorum ne zaman yapayim diye. Ama benim bebek odasında ki dolap dolu yorgan yastik var içinde, ona bir yorgan dolabı alacağım fermuarlilardan yorganlari onun içine koyacağım dolabı bosaltacagim. Birde tekerlekli valiz almam lazim valizim yok. Alinacak kıyafetlerim var daha gelecek olan hediyeler var onları beklemicem. Ama en azından 20 gün daha beklicem. Sonra dolabı valizi organizeri alıp yavaş yavaş eşyaları yerleştirip hastane çantasını da hazirlayacagim insallah. Ortalama 1 ayı bulacak sanıyorum bunlar da o da 32. Haftayi bulur diye düşünüyorum. Insallah zorlanmam