esrakayaanit Kendinizi iyi hissettiğiniz zamanlar da ufak ufak ekleyerek gidin. 32 den sonra vücutta inanılmaz değişiklikler oluyor😅 yani ben birden ağırlaştım şuan. Neyse ki kıyafet yıkama ütüleme işlerini 29-30 da halletmiştim. Dün odası tamamlandı, bugün yerleştireceğim.
Ev temizliği için de düzenli gelen yardımcı ablamız var. 2 elden hallettik dip köşe. Arada silip süpürüyorum o kadar.
Hastane çantası için de tüm eksikler tamam ancak organizer bekliyorum gelsin yerleştirip valizi kapatacağım 😅