Ays-0 Glsm3434 bildiğim kadarıyla rubella kızamıkçık oluyor yani geçmişte kızamıkçık geçirmişsin ve bağışıklık kazanmışsın demek neredeyse herkeste pozitiftir ama diğerleri için bilgim yok malesef
Ays-0 Glsm3434 İGG’ler geçmişteki geçirdiğin mikrobik hastalıklar anlamına geliyor İGM Ler ise şuan ki haataliklari gosteriyor İGMler ne durumda
Ays-0 Glsm3434 İGMler pozitif olsaydı durum biraz ciddi olurdu, bende geçen ay genel test yaptırdım İGGler pozitifti şuan hamileyim bugün kese gormeeye gidicem canım bende göstericem sonuçları haber ederim sana