Kızlar Karpal tünel yaşayanlar kendimce şunu yapıyorum rahatlama oluyor diye tavsiyelerinize acığım her iki elim de de var ama sağ elim dirseğime kadar uyuşuyor damarlarım şişiyor doktorum doğumdan sonra düzelir yapacak bişey yok ddi ne bir iş yapabiliyorum ne de uyku 🥹