aysenuryusuf Kızlar dün kontrolde doktor alttan muayene yaptı biraz uyaralım artık gelsin bebek dedi az öncede kanlı mukuslu bişey geldi nişandır heralde dimi doktora hemen gitmeme gerek var mı acaba ne zaman doğum olur
Esra_4774 aysenuryusuf Sancılarınızı düzenli hissetmeye başladığınızda gidin bence öncesinde şimdi güzel ılık bi duş alın sırtınıza sıcak su tutun cok ıyı gelir yatak altı ısıtıcınız varsa acın yatağa uzanın 🥰 Rabbim kolay bir doğum nasıp etsin inşallah 🤲
2lokummannesiii aysenuryusuf bir kontrol edilmesi için gidilmesi gerekiyor. Çünkü ağrı eşiği yüksek olanlarda %100 sancıda vursa hissetmeyebiliyor o zaman da anlamadan açılma oluyor. Size doktor ne yapmanız gerektiğini söyler.
aysenuryusuf Esra_4774 teşekkür ederim Allah razı olsun 🌸 belimde hafif ağrılar var sancılarım gelince anlayabilir miyim bilmiyorum 🥹