yusram68 bende pcos var çatlatma iğnesi kullanıyoruz malesef tüpümün biride yok.Keçen ay tüpün olmadığı tarafda büyük bir yumurta kalmıştı yani iyi huylu kist diyelim doktor ilaç verdi iç regl olunca geçicek.ama diğer tarafımda da bir tane yumurta vardı,dediki düşük olsa bile bi ihtimal var.Geçen ay ilaç bitdikten 14 gün sonra adet oldum,bu ay ilaç biteli 13 gün oldu tık yok.korktum yani kötü bir şey olur diye ama şikayetimde yok yanı ağrım yok kötü kokulu akıntım yok.