Merhabalar 11 haftalık gebeyim 2 kez doktor muayenesine gittim gittiğim doktor 12. Hafta da gel sadece dedi ona gideceğim şimdi fakat hiçbir belirti olmadı kusmam olmadı, bulantim olmadı, 7 haftalikken kalp atışını duymuştuk en son birsey olduysa diye korkuyorum böyle belirti göstermeyen gebe anneler var mı