Yaşadığım yerde kadın doğum doktoru sürekli değişiyor. Ben o sebeple özel kliniğe gittim 6. Ayıma kadar daha sonra doğuma giremediği için özel hastaneye geçtim. İlk gebeliğim devlette hiç bir işlem yaptırmadım. Biraz doktor şans işi gibi geliyor bana çünkü çevremde hem devlet hem özel birlikte devam eden yakınlarım vardı. Farklı şehirde yaşayan tabi. Devletten daha memnun olanlarda vardı.